Ahad, 2 Disember 2012

Pertandingan Menulis Cerpen!

Bissmillahirrahmanirrahim


macam mana hari ini? lebih baik dari semalam? kalau ya alhamdulilah, itu tandanya, kita seorang mukmin yang menjalankan sunnah-sunnahnya dengan baik.
hari ini, saya rasa nak menulis sebuah cerita masa silam saya. Untuk pengetahuan sahabat semua, saya suka menulis, baru-baru ni, dekat majalah Asuh, ada sayembara menulis cerpen! insyaallah saya nak masuk, hadiahnya lumayan,

johan: RM 500
naib johan: RM 300
ketiga: RM 200
saguhati: RM 100

lumayan kan? kepada siapa yang berminat, sertailah! isikan masa yang terluang. Untuk maklumat lebih lanjut, korang semua tengoklah dekat laman sesawang facebook! itu je yang saya boleh bagitau! ha bawah ni ada borang penyertaan dia, korang tengoklah ye, siapa yang nak sertai boleh beli majalah asuh untuk dapatkan borang ni!!


insyaallah nanti saya kongsikan cerpen saya kat sahabat semua ya!


KeeP sMILINg !
"__"


 By, Afifah Muflihah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HOPE?

Bismillahirrahmanirrahim Kadang kita merasa, kesilapan yang lalu tak dapat dibaiki kembali, ia akan menjadi satu kesilapan yang kekal t...